Pytania i odpowiedzi

Zweryfikowani elektrycy, hydraulicy, złote rączki, ślusarze i inni specjaliści w jednym miejscu.

Co możesz zlecić na Duer.pl?

Wszystko, co jest związane z obsługą domu i ogrodu!

Duerzy zajmą się Twoimi usterkami elektrycznymi, hydraulicznymi, naprawią bądź wymienią zamki, przywrócą do życia Twoje sprzęty AGD, rozwiążą problemy wymagające wprawy złotej rączki, posprzątają, pomogą przy przeprowadzkach, montażu mebli i sprzętów, pomalują Twoje cztery ściany, doprowadzą ogród do porządku, a także wesprą w prostych pracach fizycznych.

Masz do wyboru jedną z wielu standardowych kategorii, ale jeśli Twoja potrzeba, problem lub usterka nie pasują do żadnej z nich, to zawsze możesz skorzystać z dodatkowej kategorii: inne.

Czy dodawanie zleceń, przeglądanie i wybieranie ofert od Duerów coś kosztuje?

Absolutnie nie! Korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne.

Płacisz dopiero po realizacji usługi, bezpośrednio Duerowi, ustaloną między Wami kwotę, w ustalony między Wami sposób.

Po co nam Twój numer telefonu, adres oraz e-mail?

Dzięki podaniu numeru telefonu Duer będzie mógł się z Tobą szybko skontaktować i omówić niezbędne szczegóły (przede wszystkim termin wizyty). Twój numer jest niewidoczny w serwisie i zostaje udostępniony jedynie wybranemu do realizacji Twojego zlecenia Duerowi.

Analogicznie, Twój adres jest widoczny tylko i wyłącznie dla Duera, który wygra realizację Twojego zlecenia.

E-mail służy nam do kontaktu z Tobą. Podobnie jak Twój numer telefonu i adres, nie jest on widoczny w serwisie. Będziemy Cię prosić drogą e-mailową np. o krótkie podsumowanie realizacji (czyli ocenienie Duera, z którego usług skorzystałeś). Stawiamy na najwyższą jakość naszych fachowców, więc musimy mieć bieżącą informację o tym, czy wszyscy Duerzy na pewno spełniają nasze standardy.

Czy rzetelne odpowiadanie na pytania przy składaniu zlecenia jest istotne?

Tak, jest bardzo istotne. Im bardziej przemyślane / pełniejsze odpowiedzi, tym większa szansa na dobrze dopasowane do Twoich potrzeb oferty.

Komentarze dodatkowe oraz zdjęcia nie są obowiązkowe, ale mogą pomóc Duerom naprawdę dobrze rozpoznać Twój problem / potrzebę jeszcze przed wizytą.

Przy składaniu zlecenia, kiedy wybrać tryb standardowy a kiedy pilny? Czym one się różnią?

Przy wyborze trybu standardowego zlecenie trafia do wszystkich Duerów z odpowiednimi kompetencjami do jego realizacji. Ty czekasz na oferty od nich, po czym wybierasz najlepszą z nich. Możesz np. wybrać pierwszą ofertę, która do Ciebie trafi albo poczekać dłużej i wybrać spośród wszystkich ofert, które dostaniesz.

Wybór trybu pilnego oznacza, że Twój problem lub usterka wymaga natychmiastowej interwencji i to my wybierzemy za Ciebie odpowiedniego Duera – takiego, który będzie mógł najszybciej do Ciebie przyjechać.

Zachęcamy do korzystania z trybu standardowego w większości sytuacji, ale jeśli masz prawdziwą awarię (np. nie możesz otworzyć drzwi do domu, zalewa Ci mieszkanie, itd.), to oczywiście tryb pilny będzie najlepszym rozwiązaniem.

Czy mogę edytować moje zlecenie?

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości, ale zlecenie możesz w każdej chwili usunąć i wystawić nowe, co nie zajmie Ci dużo czasu (proces jest bardzo krótki i intuicyjny).

Możesz też ponownie wystawić zlecenia, które anulowałeś, bądź zostały one automatycznie wycofane ze względu na to, że zbyt długo nie pojawiły się żadne oferty lub nie zdecydowałeś się na wybór żadnej z nich.

Czy Duer ma obowiązek podania ceny w ofercie? Czy zawsze da się ją już na tym etapie określić?

Tu nie mamy jednoznacznej odpowiedzi.

Dla części usług, możliwe jest podanie jej ceny z góry, na podstawie samego zlecenia (np. X PLN za godzinę sprzątania, Y PLN z każdy m2 pomalowanej ściany, Z PLN za zmontowanie szafy).

Niestety dla części usług bardzo trudno jest precyzyjne określić cenę, bez szczegółowej diagnozy problemu. Można to zrobić dopiero podczas wizyty Duera w Twoim domu. Wyobraźmy sobie zlecenie pt. „cieknie mi kran” albo „prąd mi przerywa”. Żaden fachowiec nie będzie w stanie powiedzieć na podstawie takiego opisu, w czym dokładnie leży problem i ile będzie kosztowało jego rozwiązanie. Szkolimy Duerów, żeby:

  • Po pierwsze, określali w ofercie, jakiego rzędu może to być kwota i od czego będzie zależeć cena (np. „Prawdopodobnie pomoże wymiana uszczelki, czego koszt to ok. X PLN + Y PLN za mój przyjazd, ale dopiero na wizycie będę mógł stwierdzić, czy problem na pewno nie leży głębiej.” lub „Cena będzie zależała od przyczyny problemu, którą postaram się zdiagnozować jak najszybciej; z przerywającym prądem miałem już do czynienia minimum 20 razy – zazwyczaj naprawa wynosiła X-Y PLN, ale zdarzało się, że trzeba było kupić nowe kable, (…) i wtedy koszty wzrastały nawet o Y-Z PLN.”).
  • Po drugie, na samym początku prac przedstawili możliwe opcje rozwiązania problemu i wiążąco określili ich koszty – i to Ty podejmiesz decyzję, którą opcję wybierasz.

Co jeśli na moje zlecenie nie otrzymasz żadnej oferty? Co się wtedy stanie?

Takie sytuacje są bardzo rzadkie, ale mogą mieć miejsce. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostarczyć naszym klientom komfort wyboru. Jeśli jednak zdarzy się tak, że nie otrzymasz żadnej oferty, to zachęcamy do ponownego złożenia zlecenia – wystarczy wejść w historię zleceń i kliknąć „wystaw ponownie” (albo rozpocząć wystawianie zlecenia od nowa).

Co się dzieje, gdy już wybierzesz Duera do realizacji zlecenia lub zostanie Ci on przydzielony?

W trybie standardowym wybrany przez Ciebie Duer skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły (przede wszystkim dogodny termin realizacji) i ewentualnie rozwiać wątpliwości (np. upewnić się, że posiadasz sprzęty potrzebne do realizacji zlecenia albo że ma je wziąć ze sobą). Jeśli nie możesz się doczekać kontaktu od Duera, którego wybrałaś, to sam(a) również możesz do niego zadzwonić (zanim jeszcze zdąży zobaczyć w systemie, że wygrał realizację u Ciebie).

W trybie pilnym Duer zadzwoni do Ciebie natychmiast – najprawdopodobniej z informacją, że zaraz do Ciebie wyrusza albo nawet jest już w drodze.

Co oznaczają poszczególne statusy zleceń i ofert?

Wszystkie wystawione przez Ciebie zlecenia, a także oferty od Duerów możesz podejrzeć w swoim panelu w zakładce „zlecenia”.

Zlecenie, które zostało przez Ciebie właśnie złożone otrzymuje status „nowe”.

Gdy już zdecydujesz się na którąś z ofert Duerów lub jest to zlecenie w trybie pilnym i zgłosi się do jego realizacji Duer, to takie zlecenie przechodzi w status „do realizacji”. W momencie, gdy Duer uzupełni uzgodniony między Wami termin realizacji takiego zlecenia, pojawi Ci się on tuż obok takiego zlecenia.

Zlecenie, które zostało już zrealizowane ma status „do podsumowania”. Aby podsumować takie zlecenie (czyli ocenić Duera, które je realizował), wystarczy, że naciśniesz przycisk „podsumuj” widniejący przy takim zleceniu.

Zlecenia, które podsumujesz, automatycznie trafiają do historii (zakładka: „historia”). Tam znajdziesz nie tylko wszystkie zlecenia, które zostały zrealizowane i podsumowane, ale także zlecenia, które sam wycofałeś („zamknięte”) bądź się przeterminowały (nie było ofert / nie wybrałeś Duera w przeciągu 4 dni od wystawienia) – takie zlecenia będą miały status „anulowane”. Z tego miejsca w prosty sposób możesz ponownie wystawić „zamknięte” bądź „anulowane” zlecenie.

Jak weryfikujecie Duerów?

Każdy Duer przechodzi przez proces selekcji, w skład którego wchodzą m. in. wypełnienie szczegółowego formularza, weryfikacja prawdziwości danych, spotkanie z zespołem Duer.pl. Przed rozpoczęciem współpracy Duerzy są przez nas szkoleni oraz informowani o zasadach współpracy i wartościach, na które stawiamy: najwyższa jakość, rzetelność, profesjonalizm, wysoka kultura osobista.

W jakich lokalizacjach działa Duer?

Działamy na terenie całej Warszawy. W ramach zapotrzebowania, będziemy rozszerzać działalność także na miejscowości podwarszawskie.

Jeśli rozpoczniesz składanie zlecenia, a po podaniu kodu pocztowego jego realizacji okaże się, że Twoja lokalizacja jest jeszcze nieobsługiwana, to od razu wyświetlimy Ci taką informację.

A my monitorujemy na bieżąco tego typu przypadki i staramy się jak najszybciej uzupełniać braki!

Czy możesz zostać Duerem mając już konto Użytkownika?

Tak! Napisz do nas na kontakt@duer.pl z taką prośbą, a my zaprosimy Cię do procesu rekrutacji na Duera. Jeśli zakończy się pomyślnie, to po zalogowaniu się będziesz mógł zarówno składać zamówienia na usługi jak i… przeglądać zlecenia i je ofertować!

Czy regulamin serwisu Duer.pl może się kiedyś zmienić?

Cały czas pracujemy nad poprawą jakości naszych usług i funkcjonalności, dlatego może zaistnieć potrzeba zmiany regulaminu. Jeśli tak się stanie, to wszyscy zarejestrowani użytkownicy zostaną poinformowani o tym drogą e-mailową (z wyszczególnieniem, co się zmieniło).

ZAMÓW FACHOWCA